Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av BellaLover - 23 februari 2012 15:43

Här kommer lite bilder på Bellas födelsedag för några år sen.  Så söt.  Jag tänkte att det kan  vara lite roligt att se. :-) Så här kommer dom.


 

Jag tycker det är jätte kul att blogga som ni märker eftersom jag redan gjort ungefär 4 inlägg idag ;-) haha. 

Ha det bra! //Lilly

Av BellaLover - 23 februari 2012 15:33

Här kommer lite söta bilder på Tristan och Bella på disney land.



    

Denna bilden är i från Tristans och hans brors fotbolls match. 

Av BellaLover - 23 februari 2012 15:12

För ett tag sen var Bella på skoldansen med Tristan hans bror, Kailey, Remy, och Pia Mia.

Så här sa hon  till Seventeen magazine.


"I was so bad at pinning the corsage on Tristan! It was so embarrassed. I had never put one on before and the pin kept sticking out and I didn't know what to do. He had to show me."


Här kommer lite bilder från denna händelse. 


             



Så fina dom ser ut tycker jag! :-) //Lilly.   
 

Av BellaLover - 23 februari 2012 14:36

"At john carter  " (Det är Bellas bror Remys twitternamn)
 


 

Bella twittrade och skrev - “On my way to John carter!:) with my Z boo and my brothaaaa”


//Lilly :-)

Av BellaLover - 23 februari 2012 13:29

Hejhej! :-) På denna bloggen har ni fått en till admin, och det är jag - Linnea eller  Lilly. 

Jag älskar att blogga och Bella Thorne precis som Elin.  

Jag hopppas ni kommer tycka om mig lika mycket som Elin.


Vi båda försöker uppdatera så mycket som vi kan på denna fina bloggen!


Jag bjuder på en fin bild på söta Bella.


//Lilly :-)   

Av BellaLover - 23 februari 2012 13:26

Just nu på  Disney Channel är det ett avsnitt av Shake it Up från säsong 1.

Det är då Rocky blir "Bad" haha :-)
Denna bilden kommer från det avsnittet :-)
//Linnea  
 

Av BellaLover - 22 februari 2012 18:22

Bella var på en flygplats i Miami den 17/2!


             

Av BellaLover - 22 februari 2012 18:13

 


Såhär ser omslaget för  Shake It Up - Säsong 1   ut! DvD:n har släppts i USA och andra länder men inte i Svergie (Än)! Min kompis har bott i Kina ett tag och där köpte hon DvD:n!
Hon är 13 år och inte riktigt förtjust i SIU så jag har liksom tjatat på att jag kunde köpa den!
Haha men det fick jag inte:( Men iaf. om ni vill köpa DvD:n någonstans så kom ihåg: Omslaget ser ut såhär!<3

Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards