Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av BellaLover - 16 februari 2012 21:07

Bella berättar i en video varför hon inte är nästa Miley Cyrus!!


Del 1


Del 2

Av BellaLover - 16 februari 2012 20:57

Såhär har Bella skrivit på sin twitter och Tumblr.


LÅT OSS REDA UT NÅGRA RYKTEN...

Låt mig börja med att säga att Tristan Klier inte är 18. Han är en 14-årig high school förstaårselev och har varit vän med mig ett bra tag. de flesta av mina vänner är icke-kändisar och vill inte berömmelse eller tryck på. De har varit personligt tills nu eftersom jag tillbringade semestern med dem och tog bilder. min bror och jag delar samma vänner som han är min bästa vän och vi är super nära. naturligtvis de flesta av hans vänner är killar så jag hängde med sina killkompisar ofta ...
dessa killar hålla utkik efter mig som storebröder och skydda mig. sina känslor för mig är äkta och att de inte har motiv. de gillar mig för mig och inte bry sig om att jag är på en TV-show eller arbeta som skådespelerska. de är som storfamilj och omsorg för min lycka och välbefinnande.
De vill inte att leva det celeb liv eller ta itu med tryck på eller skvaller. De är bara vanliga killar som bryr sig om skolan och sport. de bryr sig också om mig och min familj. det är svårt i den här branschen att hitta människor så äkta och verklig. människor som gillar dig för dig. Jag har träffat många människor som har försökt använda mig för vad de tror att jag kunde göra för dem eller för att få tidningsartiklar. dessa barn, som Tristan och hans tvillingbror, Cameron är inte intresserad och är sanna vänner. Vi umgås i en stor grupp och jag skulle lista alla sina namn, men jag vill inte att deras privatliv invaderas längre än den har varit.
de har hjälpt thru en känslomässig tid och jag är tacksam.
när min pappa dog, lämnade han remy ta hand om mig som han skulle få och det är vad min bror gör. han skyddar mig. tillsammans med sina vänner, de gör att jag är trygg och lycklig.
innan du blogga eller sprida rykten som inte är sanna ... minns de här killarna är bara vanliga killar som du som är sanna för mig och inte förtjänar det.
PS: Pia och jag har aldrig varit närmare. jag älskar henne med hela mitt hjärta. hon och zendaya är nära också. mina tre bästa vänner är zendaya, Pia och kailey och alla komma överens vackert. de är mina änglar.
TACK! xo

Av BellaLover - 16 februari 2012 20:04

Bilder från SIU säs.2 sista inspelningen + Alla Hjärtans Dag!


                 


De här bilderna är från min och Lilly's facebook sida om Bella<3 Besök gärna: www.facebook.com/bellaaverylovers

Av BellaLover - 16 februari 2012 17:56

Ännu fler twitterbilder<3


         

Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards