Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av BellaLover - 29 februari 2012 16:26

Bella la upp denna bilden på hennes hemsida hon skriver så här

(halv bra översättning av google)


Hey guys!

En sak har jag lärt mig genom att övervinna Dyslexi är hur viktigt det är att skriva och läsa varje dag. Det behöver inte ens vara mycket, bara skriva en rad eller två och läsa några sidor av något.

För att påminna mig själv att göra detta fick jag mig en femårig minnet tidskriftenkallas One Line A Day. Ja, skriver du bokstavligen ned en rad om dagen i fem år!Om det låter som en mycket, tänk bara på hur ofta du texten dina vänner varje dag. Skriva en linje i denna söta lilla tidskriften är helt genomförbart.

Jag började skriva i den i början av året och fann det omöjligt att finna att en sak som jag ville skriva om. Ska jag skriva om vad jag åt den dagen, som jag pratade med, det roligaste jag hört? Det är hårt! Så jag beslöt att göra en rutin av det ochskriva min en rad först på morgonen. Kanske jag slår upp på vägen och vänta tillsslutet av dagen, men hur som helst, blir denna sak mig att skriva!

Vad skulle du skriva så ett minne för idag?

xo Bella


 

Av BellaLover - 29 februari 2012 16:11

Här kommer lite nya twitter bilder som Bella har lagt upp!


Hon är med Tristan (hennes pokvän) och hans bror Cameron! :-)

Så här skriver hon - Baseball! Ayeee  and  (twitter namn)

 

Jätte fin ring! skulle inte har sagt nej till en sådan!!!

Så här skriver hon 

"i miss my dad...it is his bday on the east coast so happy birthday daddy"

Hennes pappa dog i en svår motorcykel olycka år 2007! Och hans födelsedag var den 28 februari, så dom firar hans dag med tankar upp till himmeln!

Stackars Bella och hennes syskon som mister sin pappa och mamman är det så klart också synd om att mista någon man har fått barn med och left med och älskar ush! det finns bara en sak att säga!

- Pray for the Thorne family! ta hand om dig Bella! 

Av BellaLover - 28 februari 2012 17:30

En gammal video men jag har aldrig lagt upp den förr så här får ni en video när Bella & Zendaya är med på Radio Disney:)


Av BellaLover - 28 februari 2012 17:23

En video från disney med Bella och Zendaya:)


Av BellaLover - 28 februari 2012 17:07

Bilder från Copy Kat It Up:)


           

Av BellaLover - 28 februari 2012 16:29

Här är en prewiew för Shake It Up - Live 2 Dance


Av BellaLover - 28 februari 2012 16:22

Tror denna e gammal men hittade denna videon från när Bella och Zendaya var på Millions Of Milkshakes och gjorde sina egna milkshakes och dansade till Shake it Up - Theme Song:)

De var i köpcentret Westfield Culver City Mall!


Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards