Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av BellaLover - 3 maj 2012 20:22

 

Av BellaLover - 3 maj 2012 19:56

Red Carpet to Real Life: My Avengers PremiereLook

 

Här kommer texten på eng. 

Hey guys!

Did you see The Avengers? The movie was SO good!! I was lucky enough to attend the premiere with Tristan, Cameron, my brother Remy, and my friend Bella (Yep, her name is Bella too!!! How crazy is that?!), and we had SUCH a fun time! I had a few of you tell me in direct messages here on the site that you liked what I wore, so I decided to break things down for you! After all, who doesn’t love getting all glammed up—even if you don’t have a premiere to attend!

Here’s how you can steal my look for less…


Här kommer texten på svenska (översatt av google)

Hey guys!

Såg du Avengers? Filmen var så bra! Jag hade tur nog att delta i premiären medTristan, Cameron, min bror Remy, och min vän Bella (Japp, hennes namn ärBella också! Hur galet är inte det?!), Och vi hade så en rolig tid! Jag hade någraav er berätta för mig i direkta meddelanden här på webbplatsen som du gilladedet jag hade, så jag bestämde mig för att bryta ner saker för dig! När allt älskarsom inte får all glammed dig även om du inte har en premiär att delta!

Här är hur du kan stjäla min look för mindre


 






 





Av BellaLover - 3 maj 2012 19:53

Om du har tur så kan detta nummret finnas i en press butik när dig men i bland så kan man aldrig hitta dom. Men vi får hålla tummarna.   

Av BellaLover - 3 maj 2012 19:49

Ja, detta faktum är 100% sant. Bella skrev på sin twitter att hon ska spela in en ny song.

Jag hoppas att den kommer gå ganska långsamt så man för höra Bellas fina röst.

TTYLXOX, är ju en snabb låt så jag hoppas på en lite långsammare denna gången.


Jag tycker inte Bella har världens bästa röst och att hon sjunger bäst i hela världen, men hon har en fin och söt röst. 


Bild från när hon spelade in i Januari detta året.

 

Av BellaLover - 3 maj 2012 11:43

Så så... vacker.


Jag har sätt en sak här på bloggen. Är det reklam bakom texten på våra inlägg, så ni inte kan se vad det står, när man bläddrar ner på bloggen och ska läsa några äldre inlägg?

Så blir det i allfall när jag läser i bland.


Men om det blir så för er är det ingen fara för man kan bara markera texten och se vad det står på så sätt i stället. Tyvärr kan vi inte göra något åt var reklamen sitter så det är bara att markera. :)



 

Tidigare månad - Senare månad

Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards