Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av BellaLover - 5 mars 2012 21:35

Nu har jag gjort en ny design! hoppas att ni kommer att trivas med den! jag blev själv väldigt nöjd om jag får säga det!! :D inte för mycket och inte för lite - en lagom fin design i fina färger.


Vi har sätt att statistiken har gått upp med 18 läsare i dag! Tackar! :D


 

Best wishes - Lilly.

Av BellaLover - 5 mars 2012 21:19

Jag tycker den här bilden stämmer precis som jag tycker.


 

Av BellaLover - 5 mars 2012 21:16

TTYLXOX! en rölig bild från hennes musik video. 

 

Ta inte bilden utan att skriva att ni hittade den på våran blogg!!!!!

(C) - Annabellathorne.bloggplatsen.se


Av BellaLover - 5 mars 2012 21:09

Här kommer dagens bild.


Men vi älskar Bella ändå!!! :)  

Av BellaLover - 5 mars 2012 19:50

Här kommer lite snygga bilder på våran egna Bella! 

Denna photoshooten togs för ett tag sen. Jag älskar hennes outfit!


Eftersom vi har fått några som snor all vårt arbete så måste jag tyvärr skriva på bilderna!


   

Av BellaLover - 5 mars 2012 19:41

Nu har vi tydligen fått en stalker! 

Jag vet att vi inte äger Bellas bilder och videos, det gör hon!!! Men vi äger våra inlägg som vi hittar på med hjälp av information från andra sidor.

Jag vet att en del av er är jätte gulliga läsare som bara läser bloggen för dom tycker det är roligt och att vi kanske är duktiga på att blogga!

Dom kopierar vart ända litet ord!!!! Gud, hur kan man göra något sånt! det är en sak att "fråga" om ni kan få låna några bilder ... Men fråga ALLTID först!

Man kopierar inte andras arbete. 


Denna "Stalkern vi nu har fått är denna bloggen...."  

http://bellathorneswe.bloggplatsen.se/


Jag tycker inte om att vara elak men nu får ni faktiskt lägga av.


 

Vi tycker inte om det ni gör.

Av BellaLover - 5 mars 2012 17:43

Det har hänt en del med Bella och hennes bror sen 2008/2009. Kolla in dom på röda mattan!

Vilken stil tycker ni bäst om på Bella och Remy 2008 eller 2012? 


   

Av BellaLover - 5 mars 2012 17:31

 

Inte den vackraste bilden på Bella direkt... men söta ändå! :)

Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards