Svergies Största Bella Thorne Blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av BellaLover - 21 januari 2012 15:11

Här kommer dagens bild! Det e Zendaya som har tagit fotot på Bella i smyg och lagt upp den på sin twitter:D


Zendaya skriver- I'm creepin on Bella while she eats her sandwich..he he he;)

 

Av BellaLover - 21 januari 2012 15:05

Bella har lagt upp en ny twitterbild<3


Bella skriver- Lots of fun today! With the most awesome dancers ever! And my friends!

 

Av BellaLover - 21 januari 2012 14:45

Snälla följ mig o mina Bella updates på twitter:D<3


Av BellaLover - 20 januari 2012 21:00

Bella har lagt upp en ny twitterbild:D


Bella skriver: On the radio!!

 

Av BellaLover - 20 januari 2012 20:24

Ni har tur! Jag kommer att avsluta MÅNADENS BLOGG tävling NÄSTA vecka! Asså nästa fredag! Så ni kan anmäla er så länge ännu! Jag avslutar den nästa vecka för jag har lite fullt upp... läxor, kompisar, skola! Och jag ska ha kalas imorgon och teater repetion hela söndagen...<3 Men jag kommer att blogga lite ändå:D Men ni hinner att anmäla er:D


De som är anmälda i kategorin:
SELENA GOMEZ:

www.sellylove.bloggplatsen.se

www.selenagomezswe.bloggplatsen.se

www.selenagoomezz.blogg.se

www.selenaforever.bloggplatsen.se

------------------------------------------------------------

JUSTIN BIEBER:

www.justinnoveller.bloggplatsen.se

www.justinstorys.bloggplatsen.se

www.foreverbbieber.blogg.se

-------------------------------------------------------------

MSP BLOGGAR:

www.msp-miley.bloggplatsen.se

-------------------------------------------------------------

MILEY CYRUS:

inga... :(  (liten besviken...)

-------------------------------------------------------------

NOVELL BLOGGAR:

www.justinstorys.bloggplatsen.se

www.justinnoveller.bloggplatsen.se

www.foreverbbieber.blogg.se

-------------------------------------------------------------

LADY GAGA BLOGGAR:

www.gagamother.tumblr.com      (tumblr:s får osså vara med:D)

----------------------------------------------------------------------------------

VANLIGA BLOGGAR:

www.gagamother.tumblr.com

www.nattstad.se/ajnilsson

www.linnealindahl.bloggplatsen.se

---------------------------------------------------------------


Jag e ändå riktigt stolt:D Fick minst en anmälan i varje kategori förutom Miley Cyrus!
Men jag får se om någon Miley blogg anmäler sig:D<3




Av BellaLover - 19 januari 2012 21:23

Imorgon avslutas min bloggtävling: Bli MÅNADENS BLOGG!
Jag har fått typ 10 st anmälningar! Och det e jag JÄTTESTOLT över!<3

Jag vill tacka er alla som anmält  er och tacka er andra för att ni läser min blogg:D
Imorgon kommer jag göra upp en lista på dem olika kategorierna o vem som har anmält sig i vad! Sen får NI rösta:D (Testa för jag kommer osså bestämma om knappt någon röstar) Men kom ihåg! Era röster BETYDER något:D<3


     

Av BellaLover - 19 januari 2012 15:19

Bella har lagt upp 2 nya twitterbilder:D


Bella skriver- what has CeCe done???? set make-up.....what do u think is gonna happen?

 


Bella skriver- Who's these two?

 

Översätta bloggen?

Presentation


Välkommen Till:
Svergies största och mest uppdaterade Bella Thorne Blogg!

Fråga mig

34 besvarade frågor

Fråga oss!!:)

Följ oss på twitter!

Bella Avery Thorne

LÄNKBYTEN

       

Projekt!

  Shake It Up.

Roll : Cece Jones.

Aktuell säsong : season 2

 Startade : 7 november 2010 i USA och i Sverige den 25 mars 2011

 

  Frenemies Disney Channel orginal Movie.

Roll : Avalon Greene.

Premiär : january den 13, i the United States.

(Kommer snart på premiär i Sverige) 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Flaggräknare

Besöksstatistik

RSS

Bella Thorne songs

Våra bloggar

 

Chatt

!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->

Ovido - Quiz & Flashcards